Despre “nelimitatul” limitat de la Moldcell și limita creditară (Sezonul 2 Episodul 3)

By | 04.08.2014

Disclaimer: Pentru unii care cred că am profit din faptul că scriu de rău de violeți – Acest articol, precum și oricare altele de pe blog care se referă la compania “Moldcell” nu au fost plătite niciodată de concurenții operatorului violet de pe piața telefoniei mobile și nici n-am primit vreo recompensă decât cea morală personală. Motivele le găsiți din sumedenia de articole cu tag-ul “Moldcell” de pe blog.

Dacă sincer, m-am cam săturat și eu să critic fostul meu operator, dar cum minciunile, greșelile și abuzurile continuă, nu pot să nu răspund la rugămintea unui cititor al blog-ului de a publica următoarele conversații ale lui cu cei de la compania în cauză, iar cei care au suficientă răbdare și interes să asculte, să comenteze și să dea vreun oarecare sfat lui Vitalie să o facă în comentarii.

După rugăminţile cititorilor, public şi varianta text:

“Noroc! In curind, optiunea cu apeluri “NELIMITATE” se va prelungi automat
pentru urmatoarele 30 zile. Aveti grija sa reincarcati contul la timp.
Multumim!”

Acest mesaj standart l-am receptionat pe data de 30 Iulie, un mesaj informativ pe care il
primesc in fiecare 30 de zile de la compania Moldcell, drept informatie ca eu am asa serviciu activ
si ca daca vreau sa-l folosesc mai departe, trebuie sa ma asigur numaidecit ca am destui bani in cont.
Nu odata m-am certat cu lucratorii din partea cea lalta de receptor ca am nevoie si de un mesaj informativ
in caz ca ceva nu merge cum se cade, de exemplu nu sa activat optiunea dintr-un oare care motiv.
Si cum se intimpla in cazul meu, mi-am activat optiunea “NELIMITAT” ca sa nu-mi bat capul deloc despre
starea contului pe tot parcursul lunii.
Stiu si inteleg ca am o obligatiune ca consumator, sa achit serviciile pe care le utilizez pe deplin (integral).
Dar asa sunt eu, cel putin la moment sunt un om ocupat, dau si primesc zeci de sunete pe zi, nu stiu cum mai
repede sa ajung acasa sa ma relaxez dupa o zi de munca. Telefonul este ultimul lucru de care vreau sa am grija in
acest moment. Deci, pentru ce totusi exista mesajele informative? Banuiesc ca sa tina la curent utilizatorul despre
orice ce se intimpla cu contul lui.
Cum procedeaza Moldcell in acest caz. Ei trimit un mesaj informativ care spune ca eu trebuie sa am banii pe cont
si mai departe se sterg pe miini, gata. Tot ce se intimpla dupa asta este sub raspunderea utilizatorului. Sunt si
cu asta de acord. M-au informat, sa fiu bun si sa am bani pe cont. Dar eata se intimpla asa ca uit sa fac acest lucru
fie din orice motiv nu ar fi, pur si simplu uit! Sunt om care citeodata nu are destul timp de somn, e ceva firesc.
Dar uite ca si aici compania Moldcell a venit cu un ajutor pentru oameni “super ocupati” care uita din cind in cind
sa aiba bani destui pe cont. Optiunea creditara !!!

O optiune care ma salvat la timpul ei enorm de mult, puteam sa intru in minus pina la 10000 de lei fara nici o problema !!!
Insa lucrurile se pare ca sa s-au schimbat, si nu spre bine. Compania degradeaza, o afirma multi cunoscuti si utilizatori
fideli a serviciilor Moldcell. Insa asta deja e o alta istorie.
Vreau sa va povestesc despre cazul meu neplacut care sa intimplat cu mine curent.

Pe data de 30 Iulie dupa cum am mai scris, mi-a venit mesajul informativ. Bine, zis si facut m-am gindit eu fiind la
serviciu intre orele 10-11. Asa cum pina la sfirsitul zilei de lucru mai ramasese inca vreo 7 ore, lucrind si ocupindu-mi
gindurile cu activitatile de serviciu, uite ca am si uitat
de obligatiunele mele directe ca consumator, adica sa pun banii pe cont ca sa nu am probleme cu activarea serviciului “NELIMITAT”.

Sunt doar un OM 🙁

Pe 31 Iulie pe la amiaza, vazind ca nu mi-a venit inca mesajul confirmativ precum ca optiunea “NELIMITAT” este din nou activa,
am mers la Moldcell Centru si am reincarcat contul cu 200 de lei. Si uite ca peste citeva minute imi vine mesajul confirmativ.

Citez: Optiunea a fost prelungita pentru urmatoarele 30 zile. Vorbeste cat vrei cu ai nostri, ai lor si toti ceilalti.

Eu am ramas putin socat, pentru ca eu stiu exact !!! Eu am o limita creditara de 315 lei care in caz de ceva care ma asigura,
si imi activeaza serviciile in caz ca nu am destui bani pe cont. Insa surpriza. Limita mea creditara a fost micsorata
pina la 30 de lei, fara acordul meu sau fara a ma pune macar la curent cu modificarile executate. SURPRISE MOTHERFUCKER !!!
Indignat de cele intimplate, facindu-mi rost de ceva timp liber, am sunat indata la nr. 500, ca sa aflu care e situatia
cu contul meu. Din conversatia dusa cu un reprezentant a serviciului clientela sa aflat ca limita creditara mi-a fost
micsorata din greseala, de catre sistem NEINTENTIONAT si care ca consecinta nu a activat optinea “NELIMITAT” si ca
rezultat vorbind din banii pe care ii aveam atunci pe cont + – 100 de lei. Suma cheltuita de mine pina la acel moment nu a
fost mare, aproximativ 7 lei si banuti. Dar daca nu sunt eu de vina, atunci imi vreau banii inapoi!

Toate apelurile au fost inregistrate si facute publice, ce urmeaza mai departe e o escrocherie din partea companiei care
cu orice ocazie te rupe de bani indifirent ca ai sau nu dreptate. Va rog sa ascultati inregistrarile ca sa fie super clara
situatia ofensatoare creata de compania Moldcell.

P.S. Ca o sugestie pentru ipocriti… Vreau sa primesc mesaje informatoare de activare nereusita a optiunelor ce se prelungesc
automat.

P.S.: Pentru cei care nu-s la curent cu situația “abuzurilor nelimitate” de anul trecut, puteți reciti primul și al doilea episod din sezonul 1.