Aiureli de la bloggeri adunate

By | 13.04.2012

Citind un articol al blogger-ului Alex Cozer nu pot să nu dau o replică celor scrise de el despre Plahotniuc şi NIT.

Deci, în mare parte ceea ce scrie Cozer sunt nişte invenţii supte din deget. E adevărat că Prime şi 2Plus fac parte din holding-ul lui Plahotniuc, însă terenul pentru Canal 3 s-a pregătit de mai demult, odată cu câştigarea pe bandă rulantă a frecvenţelor prin toată ţara pentru 1 Music Channel (care foarte curând va fi transformat în Canal 3, dacă nu greşesc a fost şi adoptată deja o decizie a CCA în acest sens), oferta căruia era mult mai puţin atrăgătoare decât a altor posturi tv autohtone gen Publika sau Jurnal TV, care nici până în prezent nu au reuşit să obţină o frecvenţă în eterul moldav şi emit doar prin satelit şi cablu. De ce abia acum NIT a fost lipsit de licenţă ? Pentru că abia acum trio-ul de la putere a putut răsufla uşurat, votându-l pe neghiobul de Timofti în fruntea statului asigurându-şi liniştea sufletească şi financiară până în toamna lui 2014.
Şi, printre altele, Canal 3 nu va fi o televiziune de ştiri gen Publika, ci un post generalist, cu doar câteva buletine de ştiri.

Leave a Reply:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.