(audio) Despre “nelimitatul” limitat de la Moldcell – 2

By | 24.08.2013

După ce ultimul meu articol la tema operatorului violet a creat o vâlvă destul de mare în moldnet, iată că a venit momentul pentru un alt articol la aceeaşi temă, şi anume – cât de nelimitat este totuşi “nelimitatul” de la Moldcell.

Pe lângă faptul că Moldcell, contrar regulamentului privind portarea numerelor telefonice mobile îşi sună clienţii care au depus cererea de portare la alt operator şi încearcă să-i convingă să rămână în reţea, operatorul violet neagă cu vehemenţă veridicitatea informaţiilor expuse de mine în articolul anterior  şi dă vina pe rea-voinţă a angajaţilor celorlalţi operatori care, citez, “vor să-i păteze imaginea Moldcell-ului” şi “născocesc braşoave”. Şi ca să nu fie vorbe goale, puteţi asculta discuţia recentă a unui abonat Moldcell cu operatoarea serviciului clientelă, care în sprijinul afirmaţiilor sale aduce ca exemplu clienţii care au vorbit câte 10 000 de minute fără să fie deconectaţi.

În acelaşi timp, alţi abonaţi ai aceluiaşi operator sunt deconectaţi de la reţea pentru că au vorbit 4764 de minute în doar 6 zile, iar acest fapt a creat perturbaţii în reţea. Şi pentru că după publicarea articolului precedent am fost acuzat în subiectivism, fantezie bogată şi lipsă de dovezi, iată că de această dată am posibilitatea să vin şi cu nişte argumente audio în sprijinul celor scrise anterior. Din următoarea înregistrare, pe lângă multe altele veţi afla că după părerea departamentului tehnic Moldcell un telefon Nokia 3310 poate avea “viruşi” şi rula diverse programe care pot perturba reţeaua operatorului, iar abonatul care utilizează abonamentul nelimitat este obligat să prezinte dovezi că într-adevăr vorbeşte la telefon câte 12 ore pe zi.

Discuţia între abonat şi operator durează aproximativ 40 de minute (puteţi să faceţi skip între min. 3:47  şi 8:28 pentru a nu asculta melodia de aşteptare), aşa că vă sfătuiesc să luaţi nişte popcorn şi să vă aşezaţi cât mai comod. Audiţie plăcută.

P.S.: Pentru că multă lume care citeşte acest articol crede că Dumitru din Şoldăneşti, din înregistrarea de mai sus sunt eu, ţin să menţionez că n-am fost niciodată conectat la abonamentul nelimitat de la Moldcell şi nici din Şoldăneşti nu sunt, iar de câteva zile nu mai sunt nici clientul operatorului violet.

  • Mihai

    Vrem continuare!!!

  • Tatiana Caraman

    Dima, raspuns la intrebarea ta legata de reconectare ai primit-o in primele minute. Clar: te duci la magazin! nu-ti place ceva, te duci la magazin scrii “compunere” de ce ai fost deconectat si ceri explicatie. De ce ai atitea “propozitii” la adresa consultantului?

    • Eu cred că Dima din înregistrarea audio de mai sus, încă nu a citit acest articol 🙂

  • OribUs

    hai mai socotiti inca o data si vedeti ca 4 mii de minute nu este 24/24

    • amig0

      asta inseamna ca in 6 zile el a vorbit 15 ore pe zi

  • OribUs

    De 8 ani sunt la moldcell si m-am dezamagit in ea de nenumarate ori. Imi pare rau de asa prostii fara sens.

  • Денис Шершун

    S-a uitat de prezumţia nevinovăţie. Posibilitate sporită de aparitie a riscului de perturbare a reţelei e o prostie, ci nu vina clientului. Operatorul tre să dovedească vinovăţie în caz de perturbare efectuată, prin instanţele de judecată. Deconectarea dată e ilegală.

    Caroce, dac mai scriu mai mult, i să fie risc de moarte din cauza foamei, şi aparatia riscului mi vă da posibilitatea să fac treabă mare la o antena moldocel.
    p.s. Saracu-i flăcău de la suport )))

  • otra mujer

    Eu as vrea sa vad fata lui Dinu))) Cate contraziceri!

  • Eugeniu Briceag

    eu i-as crea niste perturbari lui Dinu pe fata pentru asa raspunsuri…nu coom poti fi asa dobitoc

  • PiccOla

    Moldcell – RUSINE!!! Dima – tare as vrea sa i dai in judecata – mai ales ca ai scrisoarea panarama cu pertutbarile si riscurile – vei cashtiga procesul.. Dle operator – apeleaza cat mai des la DEX on line.. asa ca printre altele sa intelegi sensul profund al cuvantului “nelimitat”.. sa nu mai dai dovada de atata prostie… Moldcell, trebuie sa fiti amendati pentru publicitate falsa! Ipocritilor!

    • X

      Nu cred ca Dima va cistiga procesul. Chiar nu cred ca Dima a vorbit 12 ore pe zi. Poate descifrarea va face ceva lumina. Atita timp cit nu avem detaliile despre convorbirile lui Dima (sau “convorbirile”) nu cred avem dreptul moral sa judecam.
      Si eu o sa-mi procur o arma de tir sa trag la tinta nelimitat. Dar daca ca tinta voi folosi oamenii de pe drum, am eu dreptul sa impusc nelimitat? – poate nu-i cea mai buna analogie, dar…

  • PiccOla

    Operatorule – ar trebui sa tsi ceri scuze in fata clientului, pentru compania ta de rahat, dar nu s o faci pe desteptul cu perturbarile de doi bani, esti un ris! un zero barat! imi provoci dezgust – nu stii sa deservesti un client – nu ai ce cauta la call center – mergi la coada vacii – vei aduce mult mai mult folos!

  • Adrian

    Lasa bre Dima – nu te mai fa intr-o ureche. Ca esti prost e clar. De altfel nu ai fi chinuit atit timp baiatul sa-ti spuna direct motivul, pe care tu singur il cunosti si anume – Apelare spre Unite cu scopul de a acumula bonusuri, prin folosirea unui smartphone (deloc nu Nokia 3310) si de soft aditional pentru reapelare automata la fiecare ora (cu scopul depasirii limitei de 1h pentru o sesiune de apel).

    Dimex, ajunge sa iai apararea escrocilor. E clar ca Moldcell au dat-o in bara cu neindicarea in contract a unui asemenea punct, dar asta nicidecum nu justifica apelarea NENORMALA, pentru a fi aparata. El stie prea bine de ce a fost deconectat (mentionind singur in apel despre apeluri in afara retelei) si nu va face nimic altceva in situatia asta, decit spuma la gura.

    • mă bucur că Cuptorul blofosferic petrecut cu susţinerea operatorului violet nu a trecut în zadar pentru tine 🙂

      • Adrian

        Dimex, eunt sunt la Orange, dar citest forum.md si e limpede ce se petrece. Daca tot mers pe smecheria asta, era cazul sa apeleze si inapoi de la acel numar Unite, pe care il “incarca”. Dar de unde atita minte…

        • Eugen Tanasescu

          Adrian si cum lamuresti tu “mai mult de 24 h pe zi”, soft-ul e de vina?

  • Anatolie

    Cred ca in situatia data poate fi acuzat Moldtelecomul, care intelegind foarte bine care o sa fie consecintile a introdus oferta de bonus pentru apelurile de intrare. Practic Moldtelecom profitind de pozitia dominanta (clearance-ul cred ca se face pe toate minutele fix/mobil. Si traficul este asimetric) stimuleaza frauda si imparte banii cu executorii pentru ea. Frauda pentru ca asa oferte intotdeauna au regula de fair usage.

    • Anatolie, bonusul pentru apelurile de intrare despre care vorbeşti există de cel puţin jumătate de an, când de oferte “nelimitate” încă nici nu mirosea. Dar de prostii cu împărţitul banilor cu executorii – chiar m-ai făcut să râd în hohote 🙂 Moldtelecom aceşti 0,10 lei/min îi dă din venitul său (1 minut de interconectare între operatori e ~0,395 lei) abonatului pentru stimulare, dacă nu ai idee cu ce se mănâncă telefonia mai bine nu te adânci prea tare în asemenea concluzii 🙂

  • kallu

    Daaaa. patanul ista din Soldanesti suna la UNITE ca sa primeasca 10bani pe munitul de intrare si apoi cu ei sa-si cumpere ceva poate, dar el nu stie ca planseturi sau telefoane nu va putea primi in schimbul acestor bani, doar numai minute tot in reteaua UNITE. Asa afeore au fost incercate si in alte tari si retele si la careva lea mers. Da iaca lui DIMA nu pre.

  • kallu

    Ofertele se fac p-u oameni normali, nu p-u cei ce guleg un numar de pe altele 3 si cu incarcatorul inclus il lasa sa faca “bruiaj” Eu in genere iasi pune pe asa deiteli in lista neagra la operator. Cu oranj tot o avut scandal. Sint in sfera financiara specialist si vreau sa zic ca acest personaj din soldanesti este deosebit. dupa poza il puteti gasi pe D. Botnari si chiar si discuta cu “cunoscutii” lui care zic ca toata viata cauta ceva “na sharu” si nu a pltit nici un impozit in viata lui dar zarva de un milion. E clar ca e consultat de cineva, fiindca nu are el cunostinte de a verifica legislatia sau nuante juridice. Din convorbire care e specialist se intelege cind ceste de undeva si cind vorbeste cu cuvintele sale.

    • După ip-ul şi felul în care îl critici pe Dima din Şoldăneşti mi se crează impresia că eşti specialist în sfera financiară a Moldcell-ului 🙂

      • kallu

        aproape, numai ca la un operator de televiziune/internet prin cablu. Ghicesti?

    • Ana

      sunt totalmente de acord…. ofertele se fac pentru persoane normale in limita bunului simt… ceea ce vadit la unii lipseste…

  • Pingback: 2013 pe blog | DIMEX's WeBlog()

  • Pingback: Matematica violetă sau 100% = 50% | DIMEX's WeBlog()

  • Pingback: Moldcell de 2 ori mai ieftin sau de 2 ori mai scump? | DIMEX's WeBlog()

  • Pingback: Despre “nelimitatul” limitat de la Moldcell și limita creditară (Sezonul 2 Episodul 3) | DIMEX's WeBlog()