După ce i-am citit articolul, am decis să rămân clientul Moldcell

By | 28.01.2011

Azi dimineaţa am dat peste un articol prostesc. Un individ, care la 30 de ani şi fiind căsătorit alege fecioria şi o promovează altora, face concluzii despre o companie de telefonie mobilă după preţul plăcintei în cafeneaua care se foloseşte de brand-ul ei. Ok, şi dacă eu mă duc azi la Orange Cafe, cu gândul că o ceaşcă de cafea trebuie să fie de 4 lei şi plăcinta cu brânză de 5, ca la budka de fast-food de lângă serviciul meu unde dimineaţa beau cafea de 4 lei şi acolo voi găsi acea cafea cu 10 iar plăcinta cu 15 înseamnă că trebuie să scriu pe blog un articol cu logo-ul Orange-ului întretăiat, şi să spun că compania e de rahat şi că nu mă voi conecta în vecii vecilor la ei ? Pe lângă faptul că bloggerul în cauză face paralelă între preţul plăcintei în cafenea şi costul&calitatea serviciilor unui operator de telefonie mobilă declarând că niciodată nu s-ar conecta la el, a doua zi tot el scrie că folosirea telefonului mobil e dăunătoare şi renunţă la el penru o lună 😀

O fi eu ateu, dar uneori credinţa exagerată “tumaneşte” prea tare minţile unora.