Publika TV şi inDependenţa editorială

By | 29.11.2012

Ieri seara am dat de o ştire pe Unimedia în care aflu că în cadrul unei operaţiuni în raionul Orhei un primar, care la ultimele alegeri a fost susţinut de Partidul Democrat a fost prins beat la volan. Imediat am făcut share pe twitter, întrebându-mă dacă Publika TV (despre care tot mai des în ultima vreme se spune că ar fi controlată de Vlad Plahotniuc) va da vreun reportaj la această temă în buletinele sale de ştiri.

Cum şi era de aşteptat, nici pe publika.md nici la postul TV nu a apărut nici o ştire despre primarul prins beat la volan.

Azi dimineaţa, într-un dialog cu Corneliu Gandrabur, pe marginea unor greşeli de pe site-urile Unimedia şi Publika, Corneliu fiind un simpatizant al televiziunii şi portalului de ştiri Publika s-a oferit să mă ajute să dezleg misterul lipsei ştirii sus-numite de pe site şi la TV.

Iată cum cei de la Publika explică situaţia:

Fapt la care am reproşat următoarele:

Oleg Cristal, în stilul său caracteristic, respinge acuzaţiile, fapt ce m-a făcut să-i amintesc de o ştire despre care a scris Dumitru Ciorici într-un articol pe blog

A mai urmat o explicaţie a celor de la Publika, una cam slabă de altfel, care a şi fost pusă sub semnul întrebării de mine şi ceilalţi participanţi la discuţie

 

Şi toate astea se întâmplă pe fundalul campaniei “Viaţa are prioritate” care derulează la Publika TV şi se referă la securitatea rutieră. Oare dacă ar fi fost prins beat la volan un primar de la PLDM  la fel s-ar fi scăpat din vedere şi s-ar da vina pe exclusivitatea unui alt post de televiziune? Sau Publika TV pur şi simplu nu vrea să-şi informeze telespectatorii? Cine are răspuns la aceste întrebări lăsaţi-le în comentarii, vă mulţumesc anticipat 🙂

  • Man, you rock! Ăsta da jurnalism de investigație! 🙂

  • Pe noi, cât și pe toți la jurnalism îi învață că un jurnalist care se respectă și își face meseria nu poate zice următoarele cuvinte: Eu nu am auzit!

    Dovadă de… dar, treaba lor! Facă ce-or face!